Incepand de astazi, SigmaNET lanseaza in exclusivitate pentru clientii sai serviciul gratuit Pick-Up & Return, pentru toate laptopurile si netbookurile din oferta lor.
“In spatele acestei denumiri se ascunde un serviciu simplu, si anume preluarea laptopului defect de la client pe cheltuiala noastra si inapoierea acestuia tot pe banii SigmaNET, in perioada garantiei”, ne spune Bogdan Socol, managing partner SigmaNET. Toti clientii care vor cumpara laptopuri si netbookuri de la SigmaNET vor beneficia din acest moment de comoditatea, rapiditatea si gratuitatea serviciului Pick-Up & Return.
“Acest serviciu este deja gratuit pentru cei care cumpara de la SigmaNET laptopuri Toshiba, Asus si Sony Vaio. Am decis sa extindem pe cheltuiala noastra acest serviciu, pentru a usura efortul financiar facut de clienti si pentru a intregi gama serviciilor prin care SigmaNET incearca sa inlature temerile legate de cumparaturile online. Vrem ca cei care cumpara de la noi sa se simta in maxima siguranta, si sa ne aleaga nu numai pentru pretul corect al produselor, dar mai ales pentru calitatea serviciilor noastre”, declara Bogdan Socol.Daca pana acum doar Toshiba, Asus si Sony Vaio beneficiau de acest servciu, de azi inainte si celelalte marci de laptopuri HP, Lenovo, Dell, Acer, Apple si altele vor beneficia de serviciul "Pick-Up & Return", program pentru care SigmaNET isi asuma raspunderea. Pick-Up & Return este valabil doar in perioada de garantie a laptopurilor si doar pentru produsele achizitionate din oferta SigmaNET. De asemenea, datorita costurilor pe kilometri suplimentari facturati de toti curierii cu care SigmaNET are contract, in acest moment serviciul de preluare a produselor defecte si de predare a acestora, va putea fi asigurat numai in orasele unde FAN Curier are dispecerate.