Ziua clientului gazduita de Hotelul Phoenicia

0

Grupul AFNOR, implicat activ in promovarea culturii calitatii in lume, organizeaza, in fiecare an, reuniunea cu tema "Ziua clientului".

Aceasta reuniune se bucura de prezenta unor reputati specialisti din tara, reprezentanti ai mediului de afaceri si ai celui academic, iar anul acesta "Ziua clientului" va fi gazduita de Hotelul Phoenicia din Bucuresti, in data de 28 aprilie, de la ora 14.00, in Sala Byblos.

 

"Ziua clientului" are ca principal obiectiv diseminarea celor mai recente informatii referitoare la domeniul calitatii, precum si al altor informatii din domenii conexe acestuia, in contextul unei Europe unite." – a precizat doamna Cristina Szuder, Director General AFAQ AFNOR International RO.
Temele abordate aduc in prim plan informatii, tendinte, idei si concepte de baza pentru o economie de piata functionala.
 

AFNOR este unul dintre primele trei organisme de certificare a sistemelor de management la nivel mondial, avand peste 35 000 de certificate emise in 90 de tari. Prezenta pe piata romaneasca este asigurata prin intermediul filialei AFAQ AFNOR International RO.

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.