Un ghid simplu pentru a alege cele mai bune servicii de contabilitate din București!

0

Fiecare afacere din România, indiferent de dimensiuni, trebuie să acorde atenție atât domeniului său de activitate, cât și aspectelor legate de contabilitate. Acestea din urmă nu se dovedesc niciodată simple pentru antreprenori, care preferă sau în unele situații sunt obligați de lege să se bazeze pe specialiști în domeniu și să apeleze la serviciile unei firme de contabilitate din București.

Cum alegi cei mai buni profesioniști?

Un criteriu esențial, într-o lume în care progresul tehnologic este tot mai accelerat, este reprezentat de gradul de digitalizare al firmei respective. De asemenea, este important ca experții în contabilitate Bucuresti să te ajute în fiecare etapă a activității, de la demersurile necesare înființării până la gestionarea operațiunilor curente legate de facturare sau salarizare.

Procedură simplificată, online, pentru înființarea unei firme

Pentru o persoană care nu este familiarizată cu sistemul birocratic al instituțiilor de stat din România, demersul de deschidere a unei firme se poate dovedi extrem de complicat, consumând mult timp și energie.

În schimb, experții în contabilitate din București te pot ajuta să deschizi în mod corect un PFA sau să înființezi o firmă online, rapid și eficient, printr-o procedură simplificată, care presupune un cod CAEN principal, un cod CAEN secundar și un singur asociat sau administrator.

După ce oferi informațiile inițiale și furnizezi actele necesare, experții se ocupă de pregătirea și completarea tuturor cererilor și formularelor necesare, precum actul constitutiv, contractul de comodat, sau declarația de beneficiar real.

Cum este posibilă o facturare eficientă?

Odată ce firma a fost înființată, începe activitatea propriu-zisă, care presupune inclusiv emiterea a numeroase facturi, în schimbul plăților primite pentru produsele sau serviciile oferite.

Un program integrat în platforma client pusă la dispoziție de firma de contabilitate din București permite emiterea și completarea facturilor fără nici un fel de bătăi de cap. Ele se contabilizează instant, sunt trimise clienților direct pe email și sunt accesibile în orice moment.

Utilizatorul administrează elementele obligatorii, precum seria și numărul, care trebuie completate doar la prima utilizare a softului. Ulterior, numerele din serie sunt alocate automat de program. Sunt simplificate și procesul de căutare a clientului în baza de date de la ANAF sau cel de definire a unui client nou. Câmpul „Note“ permite introducerea pe factură a oricăror informații suplimentare.

contabilitate Bucuresti

Salarizarea e transformată într-un proces simplu

Companiile pot avea unul sau mai mulți salariați, ceea ce implică emiterea și gestionarea unor documente suplimentare. Cu ajutorul unei firme de contabilitate din București care și-a digitalizat complet procesele interne, și acest proces poate fi optimizat.

Utilizatorul folosește un modul online, integrat de asemenea în platforma client. Adaptat permanent la modificările legislative, modulul permite administrarea salariilor, dar și întocmirea unor documente precum contracte de muncă, acte adiționale, adeverințe, pontaje sau bonusuri. Și în acest caz, accesul la documente este posibil în permanență, ceea ce ușurează foarte mult desfășurarea activității.

Dacă vrei să beneficiezi de ajutorul unor specialiști în contabilitate București, apelează cu încredere la Keez, o firmă care lucrează cu elemente de digitalizare susținute de inteligență artificială și cu tehnologii utilizate de companii globale precum Google, Oracle sau Microsoft! În plus, cei mai buni experți certificați CECCAR îți vor pune la dispoziție cunoștințele acumulate, astfel încât tu să ai un control mai bun al afacerii!

 

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.