Xiaomi, Xpeng și Leapmotor: fiecare a livrat aproape 30.000 de mașini sau mai multe în martie, aproximativ de două ori mai mult decat concurenții lor de startup EV.
Este un semn al modului în care unii producători chinezi de mașini electrice avansează, în timp ce BYD rămâne lider de piață de departe.
Xiaomi a livrat un număr record de vehicule electrice în martie, depășind 29.000 de unități, a anunțat compania pe rețelele de socializare.
Aceasta a depășit perioada anterioară de livrare a peste 20.000 de vehicule în fiecare dintre ultimele cinci luni.
Xpeng a livrat în martie 33.205 de vehicule, a cincea lună consecutiv în care a livrat peste 30.000 de unități pe lună și reflectând o creștere de 268% a livrărilor față de aceeași lună a anului trecut. Martie este, de asemenea, a cincea lună consecutivă în care compania a livrat peste 15.000 de unități ale modelului Mona M03.
Leapmotor a livrat 37.095 de vehicule, reflectând o creștere de 154% de la an la an. Producătorul auto deținut de Stellantis a lansat în Marea Britanie două modele de vehicule electrice, T03 și C10. Aceste modele sunt si pe piata romaneasca.
Li Auto a livrat 36.674 de vehicule în martie, o creștere de 26,5% de la an la an, dar mai puține decât în fiecare lună în a doua jumătate a anului 2024. Mașinile companiei au câștigat teren în rândul consumatorilor chinezi, deoarece majoritatea vin cu un rezervor de combustibil pentru încărcarea bateriei vehiculului, reducând anxietatea cu privire la autonomia de rulare.