Turist in Bucuresti pentru un weekend – de la gradina botanica, la o cafea in centrul vechi

Pentru ca simteam nevoia sa ies urgent din casa pentru un weekend, am ales un city break in capitala. Desi, initial nu credeam ca va fi atat de distractiv si interesant, a fost totusi cea mai buna optiune din punct de vedere al distantei fata de casa. Am inceput planificarea de la cazare, astfel incat sa ma asigur ca gasesc cea mai buna solutie pentru a dormi doua zile in Bucuresti si am gasit varianta optima la https://www.mrg.apartments/. Am inchiriat un apartament foarte interesant si modern mobilat, dar mai ales accesibil cu masina si cu mijloacele de transport in comun. Pretul a fost cu siguranta primul care mi-a atras atentia, raportat la pozitionare si la eleganta interiorului.

O vizita la gradina botanica

Pentru ca anul trecut m-am deconectat complet de natura, pentru anul acesta am ales Gradina Botanica, astfel incat sa ma pot umple de energie pozitiva. Am ajuns intr-un loc foarte special, unde m-am deconectat complet de la agitatia capitalei. In interior, cat mai departe de agitatie, am gasit ceea ce cautam – linistea din sere. Iti recomand sa le vizitezi pe cele cu cactusi, iar daca ai noroc e posibil ca o parte dintre ei sa fie chiar infloriti. Cactusii sunt plantele mele preferate si as fi putut sa stau ore sa ii admir, insa Gradina Botanica are mult mai multe de oferit. Daca ajungi aici, nu rata nuferii si nici florile mici si delicate in ghivece.

Eleganta si rafinament in muzeul Cotroceni

De la Gradina Botanica doar am trecut strada si am ajuns la Muzeul Cotroceni. Trebuie sa iti spun ca o vizita in acest muzeu necesita programare din timp, pentru ca nu poti vizita daca ghidul nu este disponibil. Acest detaliu este si cel care face locul sa fie extrem de special. Urmeaza sa te plimbi pe culoare foarte rafinate si sa vezi camerele in care au trait odata regii. De asemenea, vei face cunostinta cu un mediu complet diferit, in care fiecare detaliu a fost gandit minutios, pentru o imagine de ansamblu perfecta.

Muzeul de arta Contemporana – revenirea in prezent

Dupa reveria din Muzeul Cotroceni, am revenit la realitate in Muzeul National de Arta contemporana. Am putut admira opere atat din Romania cat si din strainatate, ale artistilor contemporani. La final, am urmat recomandarile ghidului si recenziile de pe internet si am urcat pe terasa aflata pe acoperis, de unde am putut admira de sus o parte a capitalei.

Relaxare in centrul vechi

Am terminat ziua in cel mai relaxant mod posibil, la o cafea in centrul vechi al Bucurestiului, intr-un restaurant cochet si nu foarte aglomerat. L-am ales tocmai pentru ca parea un loc linistit si special pentru reculegere, iar preparatele din meniu m-au convins ca am facut cea mai buna alegere.

Daca esti interesat de un city break fara sa fie nevoie sa iesi din tara, capitala este o idee buna si poti repeta o astfel de calatorie ori de cate ori simti nevoia pentru ca intr-un singur weekend nu vei reusi sa vezi tot.