8 Sfaturi practice pentru performanta cartii de vizita

0

O carte de vizita buna nu va putea fi inlocuita de catre niciunul dintre instrumentele oferite de retelele digitale, deoarece acestora le lipsesc factorul uman, nota personala. Potrivit Inku.ro, antreprenorul va trebui sa aiba in minte ca in primele 10 secunde minute dupa ce va primi cartea de vizita, potentialul client isi va putea face o prima impresie, un motiv in plus pentru care proiectarea acesteia reprezinta un factor fundamental.

Pentru a ramane in memoria persoanei careia ii este inmanata, o carte de vizita trebuie sa contina anumite elemente de impact.

1. Logo si Slogan

Cartea de vizita reprezinta o extensie a brandului unei companii, din acest motiv ar trebui sa contina logo-ul si sloganul acesteia. Ce inseamna acest lucru? Cartea de vizita va transmite celui caruia ii este inmanata, identitatea companiei. Orice persoana care tine o carte de vizita in mana, ar trebui ca ulterior sa poata identifica brandul oriunde l-ar intalni.

2. In primul rand, numele

Pare simplu, insa numeroase persoane gresesc cand isi pun numele pe cartea de vizita. De exemplu, o persoana se numeste Mariana Popescu, dar din anumite motive prefera sa i se spuna Maria Popescu. I se pare corect ca pe cartea de vizita sa treaca Mariana Popescu. Rolul cartii de vizita nu este acela de a oferi informatii genealogice, ci acela de a crea legaturi cu alte persoane. Este important ca persoana sa se prezinte asa cum doreste, adica, sa foloseasca numele sub care este cunoscuta, chiar daca acesta nu este cel din buletin.

3. Pe de alta parte, functia

De multe ori exista o confuzie cu privire la ceea ce se va trece pe cartea de vizita la functie. Liber profesionist? Antreprenor? Administrator? Pe cartea de vizita se va trece functia care reprezinta cel mai bine ceea ce face persoana respectiva.

4. Telefon si e-mail

Pentru ca oamenii sa contacteze pe cineva anume, trebuie sa li se spuna cum. Cuvantul cheie pentru optiunea cea mai potrivita este „direct”. Adica, numarul de telefon si e-mail-ul trebuie sa apartina persoanei al carei nume se afla pe cartea de vizita si nu de linie generala.

5. Adresa

Adresa fizica a companiei se va trece doar in cazul este absolut necesar. Un copywriter nu va fi necesar sa treaca o adresa pe cartea de vizita, dat fiind faptul ca poate sa lucreze de oriunde exista internet.

6. Site-ul companiei

De asemenea, pe cartea de vizita se va trece site-ul companiei. Crearea unei pagini cu un mesaj de bun-venit sau cu un scurt videoclip introductiv care sa intampine clientii este o idee minunata.

7. Profilurile de social media

Includeti profilurile de social media pe cartea de vizita. Cine nu este pe social media, nu exista in ochii clientilor. Nu este necesar sa se treaca toate, insa cele mai reprezentative pentru afacere, da!

Sfaturile de mai sus se incadreaza in categoria de sfaturi practice pentru rezultate mai bune ale cartii de vizita, insa toate acestea trebuie sa exprime creativitate.

8. Creativitatea

De asemenea, creativitatea se poate regasi in modelelor cartilor de vizita, fie ca sunt: carti de vizita transparente, carti de vizita metalice, carti de vizita din plastic, din carton s.a.m.d. Designul si informatiile trebuie sa fie atractive si sa ramana in memoria celor care le primesc.

Un telefon la care sa se spuna "Mi-a placut cartea de vizita atat de mult, incat a trebuit sa te sun!" este tot ceea ce isi poate dori un antreprenor. In cazul in care cartea de vizita reuseste aceasta performanta, nu se poate vorbi despre un pret carti de vizita mic sau mare, pentru ca oricat ar costa isi merita toti banii.

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.