Indatorarea este deseori o conditie pentru rezolvarea unor probleme stringente care pot sa tina de cele mai importante aspecte ale bunastarii personale. Multi fac credite care sa acopere costuri medicale, sa plateasca reparatii care nu mai pot fi amanate pentru casa, in definitiv, sa rezolve diverse prioritati.
In sistemul bancar, nu este o noutate ca o parte dintre clientii cu datorii sa ajunga in imposibilitate de plata, dupa ce contracteaza credite. Pe de alta parte, corporatiile mari se confrunta cu problematica clientilor care nu isi achita facturile pentru utilitati, alte servicii sau bunuri. Chiar daca persoanele cu datorii sunt tratate cu empatie, sistemul financiar trebuie sa functioneze optim, motiv pentru care sumele de bani datorate trebuie sa fie recuperate.
Acesta este contextul in care multi dintre cei cu datorii neachitate ajung sa fie instiintati ca au dosare la KRUK, o companie la care apeleaza diverse institutii bancare, companii si operatori care asigura servicii si vanzari de bunuri pe teritoriul Romaniei, pentru care clientii nu mai platesc.
Ce este KRUK?
Absolut firesc, cei care primesc un document prin care sunt instiintati ca au dosare gestionate de aceasta companie, vor incerca sa afle ce este KRUK. Cel mai bun raspuns il vor gasi pe site-ul companiei si de acolo vor incepe sa inteleaga ca reprezentatii acesteia ii vor ajuta real sa ramburseze datoriile.
De ce clientii cu datorii trebuie sa comunice deschis cu reprezentatii KRUK?
Comunicarea deschisa cu agentii este cheia reusitei in cazul rambursarii convenabile a datoriilor intr-un timp scurt. Agentii companiei fac tot ceea ce este posibil legal sa faciliteze rambursarea datoriilor de catre clienti, pe care ii indruma eficient sa ajunga la ziua fara datorii. Strategia companiei include elemente care au in prim plan clientul.
Cei care se intreaba “cum sa scap de datorii”, vor gasi raspunsul la angajatii KRUK, care ii vor trata cu respect si intelegere, in tot procesul de stabilire a unui acord de plata si pana la ziua in care datoriile vor fi stinse. De astfel, abordarea pro-client este un plus pe care firma de colectare creante il ofera clientilor sai.
Rambursarea in rate adaptate la capacitatea de plata a clientilor este un alt avantaj oferit de companie. Practic, in functie de veniturile lunare, clientii pot sa isi restituie datoriile fara sa mai simta o presiune uriasa careia sa nu ii poata face fata. In plus, este foarte important ca fiecare caz este analizat individual, cautandu-se solutia in functie de caracteristicile specifice. Aceasta strategie pro-decontare are ca efect satisfacerea nevoilor tuturor clientilor si ajuta clientii cu datorii sa le plateasca convenabil, intr-un mod ajustat la nevoile individuale.
Compania ofera inclusiv solutii educationale care au ca scop informarea eficienta a publicului pe cele doua teme de referinta: finantele si datoriile. Ziua fara datorii este doar unul dintre evenimentele educative anuale, initiate de KRUK.
In concluzie, comunicarea deschisa este un factor esential pentru clientii KRUK, care vor ajunge sa isi plateasca datoriile mai repede decat s-ar fi putut gandi.