Cat de eficienta este o bicicleta fitness pentru slabit?

0

Daca esti in cautarea unui antrenament aerobic bland cu articulatiile, dar care sa te ajute sa arzi un numar ridicat de calorii si sa iti imbunatatesti sanatatea cardiovasculara, o bicicleta fitness este una dintre cele mai bune optiuni. Antrenamentul pe care il obtii pe bicicleta fitness poate fi mai eficient decat alte aparate cardio in ce priveste intensitatea exercitiilor si caloriile arse si, prin urmare, mai eficient atunci cand scopul tau este sa te desparti de cateva kilograme.

Cate calorii poti arde pedaland pe o bicicleta fitness?

Studiile desfasurate in acest sens au determinat ca o persoana cu greutatea de 70 de kilograme poate arde aproximativ 260 de calorii intr-o jumatate de ora de pedalat la intensitate moderata. Pedaland la intensitate mare, numarul de calorii arse poate creste pana la 390.

Din pacate, nu exista o formula prin care poti determina cu exactitate cate calorii vei arde, ca individ, pe bicicleta fitness. Numarul de calorii arse astfel va depinde de mai multi factori, printre care se numara:

1. Tipul de bicicleta fitness utilizat

In general, vei arde mai multe calorii folosind o bicicleta pentru spinning, din simplul fapt ca aceasta antreneaza mai multi muschi. O bicicleta fitness recumbent, prin comparatie, iti sustine trunchiul, ceea ce inseamna ca iti vei folosi doar muschii picioarelor.

2. Varsta, greutatea si sexul persoanei

De obicei, cu cat greutatea unei persoane este mai mare, cu atat va arde mai multe calorii pe ora. Barbatii pot arde un numar mai mare de calorii decat femeile pentru ca au, comparativ, o masa musculara mai mare.

Pana de curand s-a considerat ca, pe masura ce imbatranim, metabolismul nostru incetineste si masa musculara scade, ceea ce inseamna ca scade si viteza cu care ardem caloriile. Insa cercetari recente ar indica faptul ca acest fenomen nu este inevitabil, iar o dieta sanatoasa si un program regulat de exercitii ne poate ajuta sa avem o greutate care sa nu ne dauneze sanatatii sau mobilitatii.

3. Intensitatea antrenamentului

Intensitatea poate fi crescuta prin cresterea vitezei si nivelului de rezistenta al bicicletei. Vei arde un numar destul de mare de calorii daca te antrenezi in intervale sau ridicandu-te de pe sa.

4. Durata antrenamentului

Bineinteles, daca antrenamentul tau are o durata de peste 30 de minute, vei arde mai multe calorii decat intr-o sesiune de 15 minute, la aceeasi intensitate. Totodata, se pare ca antrenamentele scurte, la intensitate ridicata si foarte ridicata, ard mai multe calorii decat un antrenament de o ora, spre exemplu, la intensitate mica.

Poti slabi rapid utilizand o bicicleta fitness?

Aproape orice forma de exercitiu fizic poate conduce la pierderea in greutate, atunci cand este combinat cu o dieta mai saraca in calorii. Bicicleta fitness te poate ajuta sa slabesti rapid atata timp cat te antrenezi la o intensitate crescuta. Prin urmare, daca te poti antrena la intensitate mare (chiar si in intervale), nu este necesar sa investesti foarte mult timp in pedalat pentru a slabi.

Share.

Leave A Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.